Världens städdag!



Älskar såna här bilder! Så sjukt snygga är dom. Skulle köpt såna tavlor men när jag lyckats bestämma mig vilka två jag hade tänkt så var de självklart slut, typiskt mig!


Idag har jag iallafall städat.. Inte sådär småstädat, plockat iordning lite utan HELA lägenheten! Känner mig lite små stolt faktiskt, eller himla mycket om jag ska vara ärlig.
Har ju alltid svårt att komma igång men idag gick det!
Har plockat upp allt som låg på golvet/ i soffan, dammsugit, vattnat blommor, diskat, torkat av allt, städat toan, hängt upp nytt duschdraperier, och så.

Känns superfint här nu, ska bara bädda sängen med men väntar med det till lite senare.
Så ikväll var de tänkt att titta på film, äta något gott och bara ta det lugnt men som vanligt har jag ingenting hemma typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0