Mysig morsdag middag och fika hos mormor!



Mesta delen av dagen har tillbringats hemma hos mormor idag.
Tror alltid vi har varit hos henne när det varit morsdag, hennes döttrar har med presenter och vi barn följer väl med på ett hörn för att äta skulle jag gissa på, haha.
Idag var vi dock inte bjudna direkt så hela skäkten var inte där (och tur är väl det..), men mat kom dit och mormor hade tårta, bullar och kakor ifall någon kom. Vi brukar inte hålla oss långt borta vilket hon känner till.
jag ville bara dit för tårta och bullar, det lockade mest om jag ska vara ärlig.

Sprang runt i trädgården och fotade en massa när jag ändå var där, men tyvärr kom regnet tillbaka som de gjort hela tiden senaste veckan. Regnar till och från hela tiden vilket är lite små tråkigt. Älskar dock regn, men då ska det regna hela tiden.


Nu ska jag dammsuga, Carro och hennes hund var här igår och i fredags och kan lova att Jasper inte gjorde saken bättre med att de behövdes dammsugas.
Alice gör massa dammråttor eftersom hon är långhårig, så såg redan ut som att jag inte dammsugat på flera veckor. Och Jasper tyckte det var roligt att äta i kattlådan, springa ut och skaka så all kattsand flög iväg från munnen, himla mysigt måste jag påstå..

Kommentarer
Postat av: EMMAS

jätte fin bild :D

2011-05-29 @ 18:44:45
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0