Mamma ♥



Morsdag idag och min mamma är bara sådär ungefär 7565,79 km från mig.. Inte alls långt bort, nejdå.
Klockan går ju bara sådär 6 timmar före där med.

Men vet ni vad..? Jag saknar henne så oerhört mycket. Även fast jag bott hemifrån i ett år nu rätt exakt så är jag världens mammagris. Varje kväll ringer vi fortfarande och säger god natt till varandra (inte nu när hon inte är i sverige dock..).

Men snart är det onsdag, dagen min mamma kommer hem igen. Dagen jag har gått och räknat ner till hela tiden.
Suttit och räknat dagar, timmar och minuter.. (Jepp, sekunderna är till och med att ta i för mig.).
Ska bli helt underbart att få krama henne, höra hennes röst och kunna ringa när jag vill.
Efter detta ska hon då aldrig få åka iväg mer från mig, inte detta året iallafall.

Kommentarer
Postat av: mrs.reaper

Sv: Tack! :D

2011-05-29 @ 19:26:26
URL: http://mrsreaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0