God morgon!

Jag vaknade rätt tidigt och kunde tyvärr inte somna om, så suttit och pusslat lite i köket, haha! Jepp, jag är en pusselnörd, älskar att pussla!
Snart ska jag iallafall äta lite mat, fick med vegetarisk mat hem från mormor igår så skönt att slippa laga egen, + att hennes är jättegod!
Sen måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, klockan halv 3 ska jag vara borta hos tanten som mamma och lite jag hjälper.
Hon fyller 90 år idag! Helt otroligt att hon är 70 år och 25 dagar äldre än mig. Innan hon blev sjuk när hon var runt 88år så trodde jag hon var 65-70 år när jag såg henne hålla på i trädgården, cyklade och handlade mm.
Blev lite smått förvånad när jag fick veta hur gammal hon faktiskt är.

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Söt blogg! :D

2011-05-09 @ 16:38:46
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0