30 Maj - Bra start på dagen..?

Vaknar klockan 4 och kan inte sova mer, Alice och Findus bråkar, min granne hostar minst 5 gånger i minuten och har hållt på med det senaste timmarna.
Är det en sak man kan klaga på..? Menar, spelar en granne musik högt på nätterna är det ju en självklarhet att folk skulle klaga på det men att höra någon hosta hela tiden är ju minst lika störande?
Ta en halstablett, gå till doktorn, hosta i kudden eller flytta härifrån!

Jag vill sova mer, men min mage är hungrig, min kropp har ingen ro att ligga stilla och tanken av att jag ändå måste upp om 1 timme gör det inte enklare att somna om.
Ska även bli fint väder idag, sol och runt 20 grader i skuggan vilket betyder att jag kommer få vattna massa blommor ute på praktiken.
Det blir kallt, blött eftersom det är ett hål i slangen och allmänt tråkigt vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0