31 Maj - Snart, snart, snart ♥ ♥

Pratade precis med mamma, hon satt på flygplatsen och väntade på flyget hem nu.
Just nu befinner hon sig i Kina, imorgon klockan 12:00-13:00 befinner jag mig i hennes armar och tänker aldrig släppa iväg henne så långt igen..
Kan inte beskriva hur mycket jag längtar, vill bara det ska bli imorgon nu.

Fast vet ni hur förvånad jag är att allt har gått bra för mig?
Jag har mått helt okej, jag har gått till min praktik varje dag fast jag bara ville ligga i sängen och vänta på mamma, jag har hälsat på tanten, jag har städat en massa, jag har haft möte på kommunen, jag har varit nere på Ä-hultsbostäder och fixat med mina tvkanaler, jag har ringt upp en från af som ringde vilket jag egentligen inte vågar.
Jepp, jag kallar det framsteg!

Nu ska jag diska lite, sen måste jag gå till Emmy (90åriga tanten mamma hjälper..), ska lämna tidningar och posten till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0