31 Maj -



Sitter och äter lite just nu och bara tar det lugnt.
Jag var vid tanten innan i 3 kvart ungefär sen gick jag även hem till mamma för att vattna häcken som blivit uppgrävd pågrund av en vattenläcka.
Så sjukt typiskt är det! För 5 årsen ungefär så la dom in fjärrvärme i huset, grävde upp häcken och den dog eftersom dom bara satte de på gräset. Vi fick en ny och nu efter 5 år har den precis börjat ta sig, har blivit sådär fin och tjock så man inte ser igenom liksom, och då ska detta hända och förstöra det igen.
Visst, bara en häck. Men skönt när den är tjock så alla som går förbi inte ser rätt in om man ligger i trädgården liksom.

Hur som helst.. Mammas syster kom dit med så vi hjälptes åt, sen var hon snäll och körde hem mig med.
Himla härligt väder var det, luktade sådär sommar, lagom varmt och blåste lite. Dock himla glad att jag slapp gå tillbaka då jag inte varit smart och tog på mig strumpor i de skorna jag har. Mina favoritskor, men hål överallt så kommer in grus och sand typ, så inte speciellt skönt att gå utan strumpor då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0