30 Maj -



Är det bara jag, eller skulle inte människor vara sjukt söta om vi hade sån ansiktsform?


Jag har ätit frukost för första gången på hur länge som helst, om man inte räknar med en godisbit jag köpte när jag var med mormor och handlade som fick bli min frukost förra veckan.
Blev iallafall äggröra, ett knäckebröd och ett glas citronvatten.

Hur som helst, kom precis ut ur duschen. Är trött som ett as (varför är dom trötta förresten..?) och skulle mer än gärna vilja vara hemma idag bara. Men duktig som jag är ska jag föna håret nu och göra mig iordning, sen gå till praktiken. Lite vuxen poäng där till mig tycker jag allt, börjar lära mig att det inte är okej att stanna hemma när man själv vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0