Tvätt, tvätt, tvätt...

Idag träffade jag Siri! Vi har inte träffats på länge, så var himla trevligt.
Hon fick låna hennes föräldras bil så vi åkte till maxi först, sen ut till Lisas grav och sen IKEA. Massa prat, skratt och så.
Dock skulle jag tvätta nu vid 4 så blev inte så länge, synd.
Vet hon saknar sin pojkvän men jag håller tummarna för att han inte kommer hem imorgon för då blir det filmkväll, hah! yepp, jag är lite elak sådär.
Men hon har lovat mig en filmkväll bestående av 5 skräckfilmer för jag följde med ut när jag inte ville, så ja.
Får ladda upp med massa att äta och dricka om man ska orka med 5 filmer iallafall.

Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå fort, tvättar för fullt. Har 8 maskiner tvätt att tvätta och då har jag ändå inte tagit med allt..
Hatar att det är i andra huset för det är svinkallt och jobbigt att springa ner var 30-40 minut.
Kan glädja mig åt att mamma beställer kinamat åt oss sen iallafall, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0