Tvätt igen..

Yepp, senast jag skrev tvättade jag för fullt och nu tvättar jag igen.. Eller inte igen och igen, var ju faktiskt 2 veckor sen..
Tittar man inte på datumet kan man dock tro att det enda jag gör är att tvätta ;P haha.

Jag saknar att skriva här, men har ingenting att skriva direkt.. Enda just nu är väl alla tankar som snurrar runt, men hur kul är det att läsa om? Inte för att min vardag är rolig heller, men deprimerande med mina tankar som inlägg antar jag.
Och inga bilder blir det heller då mitt photoshop inte funkar. Måste fixa nytt.. Blev jätteglad när mammas kompis fixade cs5 på svenska till mig men man måste avinstallera det och installera om det för att de ska funka då de slutar funka efter 30 dagar. Mindre okej faktiskt.

Nu ska jag försöka städa, dammsuga, diska.. Får se hur det går med det. Behövs dock.. + att Findus (min katt som bor kvar hemma hos mamma) kommer hit ikväll. Då måste kattlådan vara helt perfekt om han ska gå på den, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0