Städning!

God morgon! Har ni sovit gott?
Själv har jag inte sovit så bra faktiskt. Vaknat hela tiden, frysit, varit för varm, inte haft ro helt enkelt.
Får hoppas på att det blir bättre inatt iallafall.

Just nu håller jag på att städa lite, eller packar upp och fixar kanske det är mer.
Har torkat av garderoben och väntar på att det ska torka så jag kan sätta in grejer. Vet inte vad hon har gjort, men det luktar blandning mellan rök och korv där, jätteäckligt att ha kläder där när det luktar så! Känns även som att dom inte städade speciellt bra då det aldrig luktat nystädat här, luktar liksom som att en främling bor här..

Bäst jag fortsätter nu, annars fastnar jag här i flera timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0