God morgon..?

Ne, inte riktigt va.. Morgonen är förbi och god är den väl inte heller precis? Om det nu är det som menas med det..

Inte sovit så bra inatt.. Vaknade vid 4 tiden och ringde mamma som satt i bilen påväg till Malmö, Höör var det kanske? Aja.. Hon och en kompis ska utomlands eller nu har dom antagligen landat skulle jag väl tro, Spanien. Lite smått avis måste jag erkänna.
Pratade iallafall med mamma vid halv 7 på morgonen med, lite innan dom skulle lyfta så jag visste att allt hade gått bra att köra dit då det var snack om massa snö och underkylt regn (Varför säger man ens det? Underkylt regn borde väl vara snö..?).

Nu ska jag faktiskt ta och slänga i hårfärg i håret, diska lite och sen antagligen ta en långdusch. Känns som att det verkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0