Döda mig nu tack..

Jag saknar mamma.
Jag är trött och hungrig, vill sova bort hela dagen men antar att det är dumt.
Findus fick för sig att han skulle bajsa på golvet i badrummet och sen gå och kissa på gardinen i köket..? Hmm. Tack för det.
Alice ska riva på soffan hela tiden så den blir verkligen jättesnygg.
Jag vill duscha men orkar inte.
Runt 3 kommer hon som ska ha min gamla lägenhet och hämtar nycklen som jag har.
Igår var jag på apoteket, en halv timme fick man vänta för att hämta ut medicin.
Sen skulle jag hjälpa en tant som mamma brukar hjälpa men nu är ju mamma utomlands så jag får hjälpa till, så igår skulle vi handla och hon skulle med till apoteket så då fick jag sitta där i en halv timme till.
Imorgon måste jag hälsa på henne igen.
På onsdag ska hon till läkaren i Ljungby och hon kan inte åka själv så snälla Kajsa stället upp på att följa med såklart.
Jag måste diska lite.
Ikväll borde jag laga mat, bara ätit fil och frukt senaste dagarna.
Jag vill ha säsong 2 av Skins.
Jag vill koppla upp mitt wii till internet och spela online.

Yepp.. Jag gillar att klaga. Men ärligt, jag orkar inte.
Detta tar död på mig verkligen.
Vill att mamma ska komma hem nu, inte sett henne sen i onsdags kväll.. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0