7 Juni - Tvätt och städdag!

Idag har jag tvätt och städdag här hemma. Började tvätta vid 7 och kan lova att det var en aning jobbigt när jag bara sovit en halv timme inatt ungefär.
Men snabb som jag är blev jag klar klockan 10 redan fast tiden är till halv 12 så ska snart börja städa nu med.

Blivit lite fast vid datorn pågrund av massa idéer till min lägenhet i mitt huvud. Tittar runt på priser, hur man ska göra det jag vill, mm.
Nu ska det bara bli av, få lite hjälp med några grejer jag inte kan göra själv.
Blir allt som jag tänkt mig kommer det att bli dösnyggt!

Bäst jag börjar städa nu.. Uppdaterar mer senare! Visar även ett fynd från en loppis igår då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0