7 Juni - Duscha sen sova!

Okej, det kommer inte in några bilder nu heller.. Har inte hunnit ta och nu orkar jag inte eller kan lägga tid på det.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen bädda sängen så jag kan sova. Lär dock bli svårt att sova när det är såhär varmt, man svettas som en liten gris (varför säger man alltid gris? Svettas dom ärligt ens?).
Imorgon blir det praktiken från 09:00-12:00, sen bär det av till Växjö med Siri. Tåget går vid 13:04 så borde inte bli så stressigt.
Att åka dit och lägga pengar på saker jag vill ha som inte är behövligt borde inte göras dock. Har börjat oroa mig mer och mer för varje månad hur jag ska klara mig då det känns som att pengarna tar slut fortare och fortare.
Att inte ha råd med mat sista veckan är inte speciellt kul, blir bara att jag blir skyldig mamma pengar.

Aja, nu hoppar jag in i duschen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Det är super svårt att somna med denna varmen, man kan ju inte heller ha fönster öppet för då kommer all myggen -.-

2011-06-08 @ 08:39:29
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0