4 Juni - Jag gillar inte varmen..



Åkte hem till mamma då det var tråkigt att sitta inne för det var fint väder, och vad gör jag när jag kommer dit?
Efter 20 minuter ute så går jag ner i källaren och sover istället. Där nere är det så kallt så man nästan fryser.
Jag stod inte ut med varmen och det gjorde verkligen inte Jasper heller, han låg helt utslagen framför vattenskålen innan vi gick ner.


Blev även en runda hem till mormor, jag var sugen på bullar som jag visste fanns i frysen hos henne.
En liten runda med Jasper men det var fortfarnade för varmt och jobbigt så vi låg i gräset i skuggan sen och bara tog det lugnt.



När Carro hämtade Jasper så hade hon köpt lite grejer till mig som tack! Behövs verkligen inte, men blev jätteglad.
Två söta skedar, såna långa man har när man dricker oboy ni vet? En leksak till Alice, lite godis och två olika bull/muffinsformar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0