3 Juni - Har man tråkigt så har man..

Du heter: Kajsa
Smeknamn: Inget speciellt.. Mamma kallar mig för Tissetass (?!), Carro för Varg eller Kajsa Varg och även min moster. Annars ingenting speciellt somsagt. :P
Låt som när du är ledsen sörjer till: Louis Armstrong - What a Wonderful World.
Beroende av: Pucko.
Vad tror folk om dig: Hur ska jag veta det?
Vad får du oftast komplimanger för: Typ ögonen, får även oftast kommenterar folk hur jag pratar, mina ordval och mina grymma förklaringar.
Hur imponerar man på dig: Sticker ut ur mängden och är himla charmig.
Brukar du skratta för dig själv: Jepp!
Äger du några converse: Ett antal st, runt 8 tror jag.
Sprit, cider, vin eller öl: Måste jag välja så cider.
Brukar du bli för full: Nej. Varit full en gång och aldrig igen säger jag bara.
Är du allergisk mot något:
Mango tror jag.. Dock inte säkert men åt det sent en kväll och när jag vaknade på morgonen var ansiktet rött och kliade, magen och benen med. Ena ögat kunde jag knappt öppna. Så blev sjukhuset och det var en allergisk chock och tippade på att det var mangon då.
Hur svarar du i mobilen: Helt olika! Beror på vem det är. Allt från "aaa", "Hallå det är Kajsa" till "Vad vill du?"
Antal timmar sömn inatt: 7 ungefär.
Brukar du komma i tid: Ja. Stör mig på folk som inte kan hålla tider. Självklart händer det att jag kommer försent någon gång, men då beror det på något som hänt, så det är typ max 4 gånger om året.
När mår du bra: Vet inte riktigt.. Oftast när jag är hos mamma, Carro är där och alla djuren. Sen vad vi gör spelar inte så stor roll. Även när jag är hos mormor.
När blev du fotad senast: Minns inte.
Hur känner du dig nu: Varm, trött som en jude och sugen på choklad och pucko.
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte.. Himla blandat tror jag.
Vad tycker du om fötter: Inte så att jag vill gosa med dom precis, men inte äckligt. Fast finns ju gränser såklart! 86åriga Agda som inte klippt naglarna på flera år, har nagelsvamp/fotsvamp och sprikor är väl inte så jättemysigt.
Vad saknar du: Choklad och pucko nu bara.
Hade du en bra kväll igår: Jepp, himla trevlig.
Favorit dryck på morgonen:
Pucko.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Försöker att lägga mig i sängen runt 10 tiden. Fast ibland kan det även bli närmare 2.
Är du blyg: Ja.
Sysslar du med någon idrott: Hahah, nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte.
Har du spytt offentligt: Vad räknas som offentligt? På flygplanet med massa runt iallfall och efter jag tog blodprov i armen. Två sjuksköterskor som hjälpte att ta blodprov, mamma, och några andra en bit bort i rummet.
Är du nöjd med ditt liv: Inte precis, men borde väl inte klaga.
Är du bortskämd: Inte det minsta.
Vad gör du imorgon: Praktik, sover eller bara tar de lungt hemma typ för de mesta.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hmm.. Vet inte.
Vad längtar du till: Imorgon då jag ska köpa pucko.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Mja.
Hur gammal är du:
20.
Gröna eller röda äpplen: Röda.
Vilken tid gick du upp idag: halv 9.
Har du sovit i din egen säng inatt: Jeao.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Ja, varför skulle det inte vara?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej? Förstår mig inte på såna som tex köper ett par byxor för 2000kr när de finns ett par lika för 400 som bara saknar ett märke..?
Har du piercing: I öronen bara.
Vill du gifta dig: Vet inte riktigt.
Vill du ha barn:
Ja.
Solar du ofta: Näe.
Är du bra på att laga mat: Inte så jätte, men det blir oftast ätbart.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Ohja..
Är du musikalisk: Inte för 5öre.
Vad dricker du helst när du är törstig: Pucko.. (Undra hur många gånger jag har skrivit pucko..?)
Vilken är din favoritglass: Någon chokladglass eller typ twister.
Tror du på ett liv efter döden? Ja, något liknande.
Tycker du om sushi? JA! Sjukt gott! Dock äts det aldrig sen jag blev vegetarian och gillade inte de vegetariska lika mycket.
Vad äter du helst när du ser på film: Lösgodis.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll.
Vilken ögonfärg har du:
Blå.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej, men pillar.
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig.. Fast nu går jag till och från praktiken 3 dagar i veckan, haha. Alltid en början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0