3 Juni -

Mina ögon orkar knappt hålla uppe längre, längesen jag var såhär trött så det gör ont verkligen. Frågan är varför jag inte går och lägger mig..?

Ska ta och vattna mina blommor på balkongen som jag försöker odla. Från frö till 10-15 cm nu och inte fått vatten på 2 veckor. Man kan ju undra om dom kommer klara sig.
Sen ska jag se ett avsnitt av Andra Avenyn, satte på det igår lite när jag skulle plocka iordning men fastnade och vill nu se om alla avsnitt igen.

Säger iallafall god natt med detta inlägget och hoppas på lite roligare uppdatering imorgon. :)
God natt!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

tack för dina fina ord blir så glad!! Jo jag kan se jäkligt risig ut jag också haha. Men många tror jag redigerar mina bilder men det gör jag aldrig. Önskar dig en fin lördag vännen! KRAM

2011-06-04 @ 01:55:46
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0