3 Juni - Helt död..

Jag är helt död idag.. Jag gick upp 10 minuter innan jag behöver gå till praktiken, kissade, drog på mig kläder, gav Alice mat och fiskarna, sen fick jag gå jättesnabbt efter att ha fastnat en stund vid datorn med.
Där har jag vattnat i 3 TIMMAR.. Fatta ni hur långtid det är när man går runt med en slang och vattnar?
Så nu har jag ont i fötterna, ont i huvudet av att varit i solen i 3 timmar, ont i ryggen och axlarna och är allmänt trött bara.
Nu är jag dock ledig till onsdag, så skönt det!


Kommentarer
Postat av: mrs.reaper

Sv: Jag tror jag har stavat fel 100 gånger med det där ordet, jag kommer ju fan aldrig lära mig stava det! :P

2011-06-03 @ 14:02:20
URL: http://mrsreaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0