2 Juni - Fantastisk dag!


Bild jag tog hemma hos mormor. Såg en sån fjäril för 10 årsen ungefär sen aldrig sett den mer, så var himla roligt när den dökupp!


Har somsagt varit hemma hos mamma.
Idag vaknade vi av att Carro ringde på dörren, hon hade med sig frukost så vi åt ute sen började vi på att göra om i mammas trädgård. Flyttade runt saker, byggde upp lite med ölandsstenar, klippte gräs mm.
Så en hel ute dag har det varit, jag gillar´t!

Sen nu vid halv 7 tiden blev det även grillning och lite spel, så kom precis hem.
Nu ska jag öppna balkongdörren som inte kunnat vara öppen när jag passat Findus, plocka iordning lite och sen borde jag väl sova. Praktik imorgon, ingen lust alls måste jag medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0