15 Juni -

Idag var det nästsista dagen på praktiken då, känns underbart!
Min kontakt på af kom även för att prata med mig lite, och han är helt underbar! Han förstår mig, tycker som jag, är jättebra, håller kontakten och har varit och hälsat på och kollat till mig ett antal gånger på domma veckorna.
Var livrädd när jag skulle ha en kille för hon jag hade innan fick barn, aldrig haft manliga inom af, kommunen, mm.
Men just nu känns det som att dom är bättre än tjejer iallafall, passar liksom mig bättre.
Hade en kvinnlig läkare innan som inte passade alls, fick en kille där och det är kanon.
Jepp, mer män åt mig! Haha.

Nu ska jag se film, eller äta..? Eller sova. Sova känns mer lockande faktiskt.
Är inte sådär jättehungrig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0