14 Juni - Ge mig ♥


Jag vill ha två såna gamla stolar.
Var på en loppis för ett tagsen och hittade stolar jag ville ha till mitt kök, sjukt snygga och blev helt kär!
Ett problem.. Man behövde köpa alla 10 för 5000kr. Vem köper 10 stolar? 4 och 6 kan jag förstå. Kanske 8. Men 10? Lovar att dom inte kommer vara sålda om ett halvår när man åker dit igen.
Blev riktigt besiken på det.

Men för en billigare peng ska jag köpa två gamla stolar, måla dom som de jag ville ha var och de blir kanon!
Då kan jag även ta åt mig äran för dom sen ;P haha.

Stolarna jag ville ha är alltså inte den på bilden, utan en bild jag tog in i ett gammalt hus när vi var iväg någonstanns.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Det är tufft att samla såna gamla stolar där modellerna skiljer sig lite, och så måla alla vitt eller så ^^



Svar: TAACK :D

Hm nej, i senaste filmen blir hon inte vampyr. Hon blir det i sista ^^ Haha, är absolut inte ett fan heller, men man vill ju se fortsättningen liksom!

2011-06-14 @ 15:56:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Haha, jag önskar att jag hade ett eget kök! :D



Haha inte jag heller faktiskt :O Tycker trean är den tråkigaste delen av serien, haha! Men ja, hon slutar träffa föräldrarna, antar jag. Man får inte veta det riktigt tror jag :O



Då har du ju missat nått, haha! Nu vill jag också se den! ^^



Haha, nej Bunny är bara ett smeknamn :D

2011-06-14 @ 16:02:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0