12 Juni -

Igår spelade vi Jeopardy hemma hos min mammas syster efter vi hade grillat och ätit efterrätt och allt.
Ni vet hur det var på tv va? Programledaren säger svaret de tävlande ställer frågorna.

Då var vi inne på kategorin om djur och vad deras barn heter.

Mormor (som var frågeledaren): Avkomma från get.
Jag: VAD ÄR AVFÖRING!

Jag var stensäker på det (även fast det inte ingick i kategorin. Men avkomma, avföring.. Samma sak ungefär.), äntligen kom svaret upp i huvudet snabbt och jag slängde mig på knappen och skulle få mitt första poäng.. Men nja, det var visst fel. Killing skulle det visst vara.

Tog ett tag innan vi alla hade lugnat oss från skrattanfallet sen.

Kommentarer
Postat av: malin

Hahha, det där var lite kul faktiskt!

2011-06-12 @ 17:24:29
URL: http://tankarblirmeningar.blogg.se/
Postat av: m3lind4

Svar: Ja visst är det det, super lätt att göra med :)

2011-06-12 @ 17:47:52
URL: http://m3lind4.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0