10 Juni - Varit mycket senaste dagarna!

Senaste dagarna har det varit mycket att göra, ingen lugn stund helt enkelt känns det som.
Datorn har inte ens varit igång vilket är olikt mig.

I onsdags var det praktik, sen direkt efter åkte jag till Växjö med Siri. Blev mat, handling och sånt trevligt. När jag kom hem var jag helt död, lyckades hålla ögonen öppna till klockan halv 10, sen slocknade jag.

Torsdags var det ingen praktik, men mormor kom klockan 9 på morgonen för hon skulle handla. Hängde med henne och sen vid halv 11 tiden somnade jag och sov till klockan 6 på kvällen (Min kropp är helt slut! Är trött hela tiden och solen gör inte saken bättre..) då Siri ringde och väckte mig. Hon ville hitta på något, så vi drog till hennes pojkvän som inte var hemma och kollade film på hans Projektor som han köpte för ett tagsen. Och satan i gatan vad coolt det var! Roade mig även med att göra figurer med händerna på bilden.
Vid 10 tiden drog vi hem till mig, timmarna flög förbi och plötsligt var klockan 2..

Och nu fredag, behöver jag ens säga att jag är mer död än levande idag?

Kommentarer
Postat av: mrs.reaper

Sv: Vad är ditt problem? Gillar du inte mig eller vad jag skriver om, besök inte bloggen mer! :(



Och en sak till, vadå "kossa", har jag kallat dig det? :S

2011-06-10 @ 20:33:13
URL: http://mrsreaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0