1 Juni -

Sitter hemma hos mamma just nu, hon har visat massa kort, lite hon spelat in och jag har fått grejer hon köpt i Kina :)
Är jätteglad verkligen för allt jag fick och för att mamma såklart är hemma.
Ska faktiskt sova här inatt då jag är ledig imorgon, och ikväll blir det antagligen beställa mat och så.

Mamma gick precis och la sig för att vila lite, klockan är 10 i Kina så egentligen brukade hon sova nu så hon är himla trött. Så jag ska krypa ner i sängen med.
Jag och mamma har alltid legat och gosat i sängen (låter äckligt..? Men hon brukade hålla om mig när jag var ledsen och så, ligga och prata osv.).
Sover även alltid i samma säng som mamma när jag sover över här, även fast det finns en stor säng i källaren med ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0