Yepp, jag ska få fingrarna ur och diska nu! :D

Jag mår inge bra alls idag.. Har jätteont i halsen av någon anledning, svider och så.
Borde äta lite och se om det går om, men har ett stort problem.. Jag har inte diskat mina bestick så måste diska isåfall. Vem orkar det liksom?

Nej, men ärligt.. Jag måste ta tag i att diska och städa. Gå upp tidigt och inte sova till 3-6 på dagen.
Jag mår inte bra av detta, det märker jag ju så borde inte vara svårt att ta tag i tycker man. Men jag älskar ju att sova, speciellt på dagarna. Älskar att somna precis när det börjar ljusna ute och vakna när det är mörkt ute igen.

Ne, jag ska diska nu! Ska, ska, ska, ska, ska! MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0