Spelkväll till 1000!



Hela kvällen har bestått av att spela wii, Mario Kart och Mountain Sports!
Jag lyckades även koppla upp det till internet då jag kom på att mamma har trådlöst, så Carro och jag satt och spelade Mario Kart mot andra i världen, as grymt!

Senare kom mammas kompis och han hade sina två kontroller med sig, så det blev att spela det andra spelet som jag köpte för längesen men aldrig spelat faktiskt, så roligt när ingen kunde det alls.
Dock hade det varit roligare om man kunde spela samtidigt, inte sitta och vänta på de andra, så det var ett litet minus!

Nu ska jag spela lite Mario Kart iallafall, har sjukt ont i huvudet och borde sova men är inge trött alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0