Sjuk, sjuk, sjuk..


Just nu vill jag hem till mamma och ligga i soffan med Findus och Pannkakan, mina små älsklingar
Jag mår sämre idag än igår i halsen, kan knappt svälja. Känns som att man sväljer rakblad ungefär och ja, jag har faktiskt provat en gång så jag vet precis hur det känns.

Alice springer även runt som en idiot.. Hon hoppar upp på väggarna, klättrar i gardinerna, försöker öppna skåpen i köket, Ja.. Finns de något hon inte håller på med som är störande? Och bara för jag skrev detta nu så gick hon och la sig här framför tangentbordet, haha! Älskar henne som mest när hon är lugn.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa och tycka synd om mig själv. Lyckades hitta halstabletter sen jag var sjuk i höstas. Dock har jag bara dom i kinden typ så att känslen försvinner för dom är så starka, så dom gör väl inga underverk precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0