Senaste storvideon på youtube?

Det är väl ingen som missat denna videon? Antar att de flesta sett den och den har blivit himla stor på youtube.
Pappan är riktigt begåvad (och fy vad avis jag är, vill med kunna vissla sådär!) och tjejen är såklart jättesöt och duktig hon med.


Dock tycker jag lillasystern är såå mycket sötare! Så tjocka söta kinder, långt hår med lockar där nere. Hur gulligt är inte det?

 

 

Och i detta klippet ser man även lite av lillens begåvning ;) haha.
Älskar pappa blicken han ger henne där på slutet.


Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar Mjölk och ägg äter jag absolut! Ägg innehåller ju B12. Det finns annars bara i köttt.. och i ägg då. Så det är viktigt att man äter.

Äggen försöker jag alltid ta frigående höns även om dom kanske inte är så "frågående" med tanke på att de flesta får gå i en stor hall med flera tusen andra. Men bättre det än icke frigående då dom sitter i burar och inte kn röra sig. Så jag tycker du ska köpa från din mormor om du kan det :)



Jag vet inte vart du bor men vi har ju "Östgöta mjölk" för jag bor i Östergötlad och på deras reklam säger dom att alla kor har det bra och allt och att man kan läsa på mjökpaketet vart ifrån mjöken kommerifrån och så. Så jag tror ändå att det är bra mjölk och at korna och så har haft det bra!

Korna lider ju absolut inte att dom mjölkas, inte heller kalvarna som många tror "att vi människor tar mjölken ifrån om" Det är fel



så ät ägg och drick mjölk. Vi behöver det!

2011-01-28 @ 23:18:48
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar jo alltså den mjölken vi dricker här är frågående. eller asså kossorna. haha.. :P men jag håller med dig. det är viktigt att veta hur djuren har det. Hatar folk som blundar för det. Sjukt..



2011-01-28 @ 23:33:51
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0