Pannkis älskling<3

Jag vill bli friskt. Vill åka hem till mamma för att gosa med Pannkakan och Findus. Älskar att Pannkis har blivit så duktig, eller han har alltid varit duktig men duktigare nu. Han äter inte på sladdar, inte på mattor, han hoppar in i sin låda eller i kattlådan för att göra sina behov, han hoppar upp i soffan och sitter där eller ligger och gosar med Findus. Allt han äter på är tidningar om han får tag på det, men annars ingenting. Hur duktigt är inte de?
Får jag en större lägenhet ska jag kanske ta med mig honom, om det går.

Nu ska jag lägga mig i sängen, titta tv och försöka sova.
Har precis ätit lite filmjölk och så. Måste flytta upp min säng med, den lilla madrassen man har över ska alltid åka ner vilket är jobbigt! Och har jag lyckats med att få grus osv underlakanet ? Skumt..
Imorgon hoppas jag iallafall jag är lite piggare, då ska jag dammsuga och byta i sängen och diska.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0