Nattinatt!

Nu har jag legat i soffan och spelat Mario Kart online, det är så otroligt kul!
Mycket roligare att vinna över riktiga människor än mot datorn, men sen är det mindre kul att vara sämst på vissa banor när man spelar i lag, haha!
Min katt Alice och min kanin Pannkakan har även varit sällskap, legat i soffan hos mig, sprungit runt, gosat och Pannkis delade en glass med mig ;P haha. Han hoppade i stortsätt på mig och drog i hela pappret för att få glass, gulligt!

Men nu ska jag gå på toa, låsa in Pannkakan i sin bur och sen gå ner med Alice och lägga mig hos mamma och Findus som redan ligger där och sover.
Borde skaffa en till säng hos mamma egentligen, men mysigt att sova 2 katter och jag och mamma i samma säng ju! Fast mamma tycker inte om det precis, haha.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0