Mer av dessa kvällar tack!

Min kväll har varit lite smått trevlig kan jag lova!
Mötte upp Siri vid halv 6 tiden, gick för att äta kinamat där de blev både mat och efterrätt, mums!
Vi satt där från kvart i 6 till 9 ungefär och tiden bara flög förbi!
Sprang och handlade lite go saker sen och lite jag behövde ha hem, hem till mig för att lämna och gå på toa och sen vidare till Siris pojkvän Johan.
Han har precis köpt lägenhet så skulle se den och sen blev de film. Riktigt avis på hans lägenhet verkligen, även fast det inte är helt klart än var det jättemysigt. Undra hur snyggt de lär bli när allt är klart om det redan var det? Hmm..
Vill med ha en större, en tvåa skulle vara super! Skulle göra de as snyggt och alltid hålla iordning.. haha, nej kanske inte. Men snyggt skulle de bli! :)

Nu ska jag försöka sova snart, skulle upp och tvätta imorgon kom jag på innan. Dock märkte jag att jag hade tagit slut på nästan allt tvättmedel, så jag ska springa ner och ta bort min tid och ta en på fredag eller något istället om det finns.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mumsigt med kinamat!



kram

2011-01-05 @ 15:43:05
URL: http://karingunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0