Måste verkligen ta tag i att byta!

Som vanligt när jag kommer hem funkar inte mitt internet, jag hatar verkligen tele2! (Och otrevliga är dom också, eller en har varit trevlig när jag vågade ringa och fråga vad som var fel nu. Han sa vad jag skulle göra sen bad han om mitt mobilnr och sa att han kunde ringa upp om 20 minuter och se att allt funkade nu, hur snällt är inte det? Sånt gillar vi! Men dom andra, uh..)
Det stängs bara av då och då, ibland får man inte igång det alls, när det slutar funka så kan man inte använda hemtelen eftersom jag har telefon genom internet.
Och nu funkar inte telefonen alls även när internet funkar, och jag vågar verkligen inte ringa och fixa sånt så den har varit sönder i 1-2 veckor nu. Får bli lite mer arg så vågar man nog ringa snart, haha!

Nej, men betalar man runt 200 kr i månaden för internet så förväntar man sig att det faktiskt ska fungera med.
Ska fan byta.. Dock ingår telefonen i hyran (inte de man ringer då..) med tele2, så ifall jag byter måste jag betala för hemtelefon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0