Klockan är 11 och jag är redan i farten!

Redan hunnit med en massa idag känns det som och dagen har precis börjat nästan. Lite smått underbart!

Lovade att hänga med mormor och handla idag så tänkte gå upp klockan 7 för att hinna duscha, sminka mig och äta lite. Hur tror ni att det gick? Nej, precis! Inte det minsta bra faktiskt.
Vaknade kvart över 9 av att någon stod och ringde på dörren. Fattade först inte vad det var, men tog min bh som låg närmast för att ta på mig den och öppna. Men nyvaken och försöka få på sig en bh lite snabbt gick inte sådär jättebra, så blev att springa tillbaka och hämta en tröja istället.

Men vi kom såklart iväg, drog bara på mig kläder och lät håret se ut som fan.
Blev Willys, en gardinaffär, systemet och Netto. Köpte öven en hårfärg (Nu börjar Alice riva på datorn för hon låg och tittade och det rör sig när man skriver.. FY ALICE!) så ikväll ska jag färga håret! Eller om några timmar kanske..? Jag vet inte.

Ska ta och äta frukost nu, blev sugen på att ut och gå en runda för solen skiner och det är fint ute. Men är -15 idag så gjorde ont att bara andras, så känns bäst att stanna inne kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0