Jag ska bli bäst på att dansa!

Det här spelet låg förresten i min postlåda i fredags! Har tyvärr bara kunnat prova en låt eftersom jag är så sjuk.
Trodde faktiskt inte att jag kunde få sämre Kondition men med världens hosta och ont i halsen var faktiskt det med möjligt, otroligt eller hur?

Kom på nu att jag måste in och betala de med.. Ville ha faktura så kostar de typ 20kr (!!) extra för man vill det, idiotiskt! Och jag trodde typ det var för pappret och sådär ni vet. Men nej, man får inte hem det utan man ska gå in på deras sida och hitta det där, vad är meningen med det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; jasså? alltså ser du den inte eller är det typ sne?:]

Nej men gud det är bara bra att du säger till, jag vill veta sånt såklart:D!



2011-01-10 @ 11:12:39
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0