Jag avlider snart..

Jag tror ärligt att jag avlider snart.. Min hals gör ont och jag hostar massa, det kliar och kittlas i öronen och jag har petat sönder dom med topps så nu kan jag inte göra det mer, har typ fått sår eller något? Petat sönder örongrejerna, haha!
Nej, men jag har precis spelat lite wii, Mario Kart såklart, vad annars?
Ska vinna tillbaka alla gubbar, bilar, banor. Dock har jag börjat suga riktigt mycket på det eller så har dom blivit bättre? Klarade precis in i mål på varje med 2-7 sekunder innan de andra. Inte likt mig..

Nu håller jag på att föra över filmer till mitt USB så jag kan titta film i sängen och gosa med Alice. Skulle bara ha något att äta nu med, typ ostbollar, mums! Eller choklad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0