Hemma igen!

Nu är jag hemma igen!
Åkte ju till mormor där det blev fixa lite inför hon fyller år med bord och så, äta, gå ner till sjön och fika sen.
Var himla trevligt fast jag var rätt trött eftersom jag inte fått så mycket sömn.
Åkte med mamma en runda hem med förresten, ville träffa Pannki och Findus lite. Somnade i mammas säng med Findus med förresten, hah.
Hoppas det inte gör det svårare att sova inatt bara.

Alice blev jätteglad när jag kom hem, inte ofta jag lämnar henne hemma så många timmar. Hon ligger här vid bordet och sover så nära mig som möjligt. Är så glad att jag fick henne, bästa inflyttningspresenten jag kunde fått!

Kommer in lite bilder från idag senare med, titta in då så får ni se!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ska bli kul att se bilderna!

2011-01-30 @ 18:11:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0