Härlig vinterdag!







Tog visst inte så många bilder som jag trodde jag gjorde, hah! kändes som att jag tog minst 30 bilder, men icke.
Hatar att jag har vissa dagar då ingenting blir fint, menar.. Dessa kort är ju bara enkla naturbilder typ men fina? inte det minsta!
Kanske dags att sluta någon gång? Jag är inte duktig på det..

Det var iallafall jättehärligt att vara nere vid sjön! åkte runt på sparken och det gick så himla fort eftersom det knappt var någon snö alls på sjön, konstigt..
Några hade varit där för att fiska och gjort stora hål som gjort att det var massa sprickor i isen och kluckade hela tiden för det antagligen kommit ner luft..? Eller? Jag vet inte. Hah.

Men härlig dag, och var bara -1 ungefär så jag gick utan jacka vid sjön eftersom det var i solen. Får se om man blir sjuk eller man klarar sig.

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar ah det tar ett jävla tag att fixa designen fö rjag vet aldrig hu rjag vill ha den och det ä ren annan som ska göra den å tlig också liksom så ja.:-)



Mmmm det är svintråkigt och jag har såklart gråtit.Ja precis. Jag gjorde ett avtyck mot papper med målarfärg. jag ville verkligen ha den,...:( :)

2011-01-30 @ 19:17:25
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: jessica

grymt fina bilder :)

sv: haha, jag var ironisk :) struntar i vad folk säger, speciellt om dom är anonyma :) hih

2011-01-30 @ 19:24:10
URL: http://jeessica.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag tycker att dom blev jättefina!

2011-01-31 @ 11:30:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0