God natt!

Nu ska jag spela Jatzy på internet en gång för jag är så jävla grym på det! Och en gång är förresten typ 10 minst oftast..
Förlorar man ska man såklart spela igen för att vinna, sen förlorar man igen, så en gång till. Sen efter 6 gånger lyckas man vinna och då MÅSTE man ju bara spela igen för man är så jävla grym! Men då förlorar man och bara vill vinna en gång till.
Jag borde aldrig spela något, speciellt inte såna små störande spel för jag kan fastna i timmar och märka att jag nästan glömt att andas ett tag!

Men god natt på er! Efter jag spelat ska jag sova faktiskt, vet dock inte hur det går då jag somnade mellan 4-8 när jag bara skulle gosa med Alice lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0