God natt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på One Tree Hill och dricka massa blåbärssoppa.
Har faktiskt varit duktig och varit ute och slängt sopor och hämtat post, märkte då även att det snöar.. IGEN. Inte okej alls nu faktiskt, bara is under så lite snö över gör inte saken bättre kan jag lova.

Imorgon måste jag be mamma åka till biblioteket med, såg nyss att mina böcker är försenade! Mamma har alltid sagt det är 10 per dag, och jag har 10 böcker. Men i en sån lapp jag fick när jag fixade lånekort för ett tagsen stod det 5 kr per vecka? Hmm..
Hoppas don kan vara lite snälla, är ju faktiskt sjuk så hur skulle jag kunna lämna dom då liksom? hah.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0