God natt.


Glömmer jag dörren till min garderob så tar det bara några sekunder tills Alice är och klättrar. Hade alla dörrar öppna en gång och då gick hon emellan dom, inte de minsta rädd att slå ihjäl sig inte.


Nu är klockan 20 i 5 snart, tror jag ska ta och försöka sova, tycker synd om människan som är utanför mitt fönster just nu och skrapar rutorna på bilen för att åka till jobbet.
Hade iofs själv tänkt att gå upp tidigt och städa som jag aldrig gjorde i fredags, men känner jag mig själv blir det nog att sova bort hela dagen.
Men mår dåligt över att jag gör det såklart, i 20-25 dagar vaknade jag klockan halv 4 - halv 8 ungefär.
Målet var 7 varje dag så var ju tidigare och ibland lite senare. Nu har jag helt tappat allt faktiskt, sovit till 1-3 senaste dagarna.
Frågan är när jag ska orka ta tag i det igen och gå upp?

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0