God morgon!

Har ni sovit gott inatt? Själv somnade jag halv 1 och sov till halv 8, vaknade massa gånger för jag snorar så mycket och för Alice gör massa skit. Men annars har det varit en rätt skön natt, vilket jag är himla glad för!

Har jätteont i huvudet, vet inte om det är för man snyter så mycket? Och drar in lite med såklart.
Inte ätit så bra heller, senast jag åt riktig mat var förra Tisdagen. Nu har det bara varit knäckebröd, filmjölk med kalaspuffar och en Billypizza, tror jag behöver lite riktig mat men hur ska man orka det?

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, mitt internet funkade inte som vanligt så fixade med det och blev jättevarm av att bara dra ut sängen för att komma åt. Usch, måste vara feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0