Väntar på att Alice ska vakna upp.

Kastreringen gick bra! Hon har varit superduktig och rev eller bet honom inte alls, ovanligt.
Hon verkar inte gilla nya människor precis.
Det var så hemskt att se henne börja sova efter sprutan, tog ju ingen längre stund.
Sen när vi hämtade henne så såg det så hemskt ut när hon var sådär helt borta. Hon ser död ut, som man har avlivat och skule begrava henne, kroppen bara hänger ju. Men sålänge hon andas är allt som det ska iallafall.

Just nu ligger hon på en filt på golvet, hon gick lite innan men ramlade ihop och slocknade.
Lite rädd att hon slår sig. Känner mig mesig som är så rädd för allt med henne, haha!
Och nu slog det precis mig att jag aldrig kommer kunna få kattbebisar med henne.. Sagt sen jag fick henne att jag ville det för dom skulle bli söta och hon skulle vara en bra mamma.
Fast självklart är detta bäst för henne, och allt för min sötnos♥

När vi kom dit så skulle precis en av mammas jobbarkompisar gå som varit inne med sin katt.
Den hade fått juvertumör och ny tid för att ta bort den, så sjukt söt var den så hoppas den klarar sig!
Dock förstår jag inte de som hade haft katten varför man ger p-piller i 10 år eller vad han sa. Vad är meningen?
Behöva tvinga i katten det, ökad risk, dyrare i längren mm.
Det är 7 gånger vanligare att en katt som gått på p-piller en längre tid får det. Tyvärr är det väl inte många som vet det eftersom man inte läser på så mycket när man skaffar en katt eftersom det är ett "lätt" djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0