Vad sorgligt egentligen!

Slog mig nyss att jag faktiskt ska flytta! Asså jag har ju vetat att jag ska flytta, men att jag ska lämna min första lägenhet? Nej. Så smart var jag inte och tänkte på det..
Rätt sorgligt egentligen. Vet att jag kommer gilla den andra mer eftersom det är större, kommer kunna ha soffa, riktigt kök och balkong!
Men.. Ja, detta var mitt första egna hem. Det var här jag fick Alice och nu packar vi ihop för att flytta.
Visst, vi ska verkligen inte långt men iallafall.

Nu ska jag sova! Stor dag framför mig imorgon!
Då ska jag ta bort benen på sängen, dammsuga, packa lite till.
Sen när jag fått nycklen till andra lägenheten blir det att flytta lådorna jag packat och packa upp det som ska in i garderober som finns där så jag kan packa mer.
Ska upp med Alice och Jasper eftersom jag ska sova där imorgon även fast jag inte har mina saker där, bara sängen jag köpte av hon som bodde där innan.
Ska töma kylen och stänga av den så den frosstas av mm.

Aja, god natt!
Vill aldrig natten ska ta slut, min sista natt i min älskade säng ju! (Låter som att jag ska dö..)
Hoppas nya sängen är lika underbar som denna och att den med blir min bästa vän^^

Kommentarer
Postat av: Magnus Jakobsson

Det kommer nog gå bra Kajsa ska du se :). alltid lite spännande å läskigt med nå nytt. men det brukar gå fint :)

2011-02-23 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0