Tack för detta..?

Mamma har kommit med Jasper nu, sa att hon kunde ha honom en natt till så Alice fick mer lugn och ro men icke!
Hon klarar inte av att sova med honom för han snarkar, hah.

Sitter just nu och fundera på om jag ska äta. Borde men inte den minsta lust, lovade mig själv igår att jag skulle göra varma mackor idag eftersom jag köpte hem grejer till det..
Men blä, allt känns äckligt just nu och jag äter så lite som möjligt.
Vet dock att min kropp inte mår bra. Jag har ont i lederna, känner mig trött och svag.

På 3 dagar har jag ätit; en macka, 5 dl filmjölk ungefär, en morotskaka, några chokladbitar, 3 knäckebröd, 2 apelsiner och 2 ägg.
För några månadersen hade detdär känts lite såklart, nu känns det som jättemycket. Känns ungefär som att det är något man äter på en vecka.
Dessa tankar har jag väl dig att tacka för, så tack...

Kommentarer
Postat av: Night

Fyfan vad jag diggar din kommentar på Gossips. Så JÄVLA bra skrivet, all cred till dig!

2011-02-19 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0