Svinkallt, men jag älskar det!

Var nyss ute med Jasper och det är verkligen svinkallt ute, det gör ont i ansiktet och känns som att det ska frysa sönder.
MEN jag älskar vädret! Det är sol, frost som låter härligt när man går på det, fåglar som sjunger och alltmänt underbart.
Ge oss lite varmare och fortsätt med sol så kanske våren äntligen kan komma.

Sov bra inatt med, förstår inte vad som hänt? Brukar sova jättedåligt på nätterna, men självklart jätteskönt.
Låg och så på Ett Småkryps Liv igår som gick på Disney Channel men när klockan var 8 och det var ungefär 20 minuter kvar orkade jag inte hålla ögonen öppna längre, så jag somnade.

Nu ska jag ta och äta frukost, är sugen på nypressad apelsinjuice. Det är nog det bästa med att vara utomlands att man ser att dom står och pressar det och häller upp i ett glas till en.
En vacker (eller ful?) dag ska jag våga åka utomlands igen, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tycker att det ska bli lite varmare :(

2011-02-20 @ 14:23:33
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0