Städa eller sängen?

Självklart sov jag bort hela denna dagen med.. Somnade klockan 9 på morgonen ungefär.
Dock svårt att somna då grannens hund sitter och ylar i 2 timmar varje morgon! Vet inte om man borde säga till eller låta det vara?
Menar inte att klaga, det kanske hörs när Alice får sina cp ryck, min musik, när jag kollar tv på nätterna. Men tycker synd om hunden.. Vet inte så mycket om hundar, men sitta och yla så länge?
Menar den kanske inte gillar att vara själv, är rädd, orolig? Jag vet inte.. Men men.

Jag har bara kollat lite på One Tree Hill sen jag vaknade och ätit 2 knäckebröd.
Fick för mig att jag ska städa nu, vet inte vart det kom ifrån? Så får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: TC

om de e en valp så kanske dom försöker vänja den vid att vara själv =)

2011-02-03 @ 21:07:21
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0