Sova kanske..

Suttit och kollat film på datorn, sen nu när jag blinkade och skulle se vad klockan var märkte jag att jag var himla trött!
Hunnit med lite iallafall, så känns himla skönt. Måste dock rådfråga mamma om en grej innan jag fortsätter med det sista.
Så nu ska jag dricka lite och sen krypa ner i sängen. Alice ligger redan och sover här på databordet efter att ha sprungit runt som en idiot ett tag.

Förresten så träffade jag en gammal lärare på IKEA idag, inte setts sen jag slutade 9an tror jag, 2007.
Trevligt att se henne såklart, men socialfobi + extra svårt att prata med gamla lärare/vänner som man inte träffat på flera år gör mig inte så pratglad precis.
Sa väl 10 ord iallafall.. Hah, usch. Pinsamt.

Aja, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0