Ses i min nya lägenhet!

Detta blir sista inlägget innan jag har internet i nya lägenheten. Min dator är jätteseg, min skärm slutar funka när jag tittar på nå på youtube osv. Så antar att jag måste lämna in datorn med. Dyrt, men behövligt.

Sen blir det även en nystart i lägenheten. Mina rum jag haft genom åren och nu denna lägenheten har alltid varit min värld. Där mina tankar är, mina texter, musiken, allt sånt.
Tyvärr har jag släppt in för mycket här, gjort dumma val mm som förstört allt. Fått mig att inte vilja vara här längre.
Så slutade idag att använda facebook där det finns folk som inte borde finnas i mitt liv, tagit bort folk på msn, nummer i mobilen mm.
Kommer må så mycket bättre av att slippa se en viss person skriva grejer, se bilder mm. Så känns sjukt underbart att kunna släppa allt det!

Nu ska jag iallfall hoppa in i duschen, flyttat massa möbler mm helt själv, snacka om att det tar död på en!
Efter duschen ska jag ut en runda med hunden med, sen bara vänta på att mamma och Judit kommer så vi kan få ut min säng. :)

Hörs i nya lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0