One Tree Hill <3

Ingen uppdatering idag alls, sov till klockan 4 sen har jag städat och diskat lite och tränat.
Helt död efter det så blev att ta en långdusch, eller blev tillslut ett bad eftersom jag inte orkade stå upp, hah!
Var nära att somna flera gånger, dock inte så konstigt om man är helt slut i kroppen och lyssnar på Lars Winnerbäck ♥
Alice var även sällskap såklart och var nära att ramla i flera gånger, blev att hon somnade i handfatet tillslut.

Nu ska jag iallafall borsta igenom håret som jag inte gjort än och sen krypa ner i sängen och titta på One Tree hill.
Är bara på säsong 1 just nu, men lär vara inne på halva säsong 2 innan jag somnar är jag rätt säker på.
Borde äta lite med för jag är hungrig, men klockan har ju redan passerat halv 10 så himla dumt att äta nu.. Men tror kroppen skulle bli glad om den fick mer än ett äpple idag.

Uppdaterar kanske en gång till ikväll, vi får se!



(Bild från google.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0